Ο ΙΣΛΑΜΙΚΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΜΕ ΤΙΣ 72 ΠΑΡΘΕΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΦΘΟΝΑ ΠΙΛΑΦΙΑ
Οι τζιχαντιστές είναι πρόθυμοι να θυσιαστούν, όχι για κάποιον ιδεατό και ανυστερόβουλο σκοπό, αλλά για συγκεκριμένη υλική απόλαυση.
Θα απορούν πολλοί πώς είναι δυνατόν να πιστεύει κάποιος μουσουλμάνος, ότι κάπου στον ουρανό υπάρχει στερεό έδαφος ενός παραδεισένιου χώρου με πολλές πρόθυμες παρθένες στην διάθεσή του, με άφθονο φαγητό και όλα τα αγαθά που επιθυμούσε στην επίγεια ζωή και δεν τα είχε.
Όλα αυτά δεν μπορούν φυσικά να εξηγηθούν με την λογική, αποτελούν αντικείμενο της πίστης, και όπου επικρατεί το συναίσθημα η λογική αποσύρεται.
Πώς να εξηγηθεί το περιστατικό σύλληψης τζιχαντιστή, που αντί να έχει προστατευτικό θώρακα στο στήθος, είχε… λαμαρίνα για κάλυψη των γεννητικών του οργάνων, ώστε όταν σκοτωθεί να λειτουργούν μόλις εγκατασταθεί στον ισλαμικό παράδεισο;
Η ιστορία με τους τζιχαντιστές που είναι πρόθυμοι να θυσιαστούν, όχι για κάποιον ιδεατό και ανυστερόβουλο σκοπό, αλλά για συγκεκριμένη υλική απόλαυση, δεν είναι τωρινή. Ο Μάρκο Πόλο, ταξιδεύοντας προς την Κίνα (1273 μ.Χ.) αποκαλύπτει στα Απομνημονεύματά του μια ιστορία, επηρεασμένη σε κάποιο βαθμό και από θρύλους, που συνέβη κατά την εποχή των Σταυροφοριών.
Ηγέτες του Ισλάμ μεταμόρφωσαν μια κοιλάδα ανάμεσα σε δύο βουνά, σε κήπο με όμορφα παλάτια, σε ρυάκια να τρέχει άφθονο κρασί και γάλα και μέλι και νερό, φυσικά και με όμορφες κοπέλες που έπαιζαν όλων των ειδών τα όργανα και τις μουσικές.
Ο αληθινός Παράδεισος του Ισλάμ, δηλαδή, όπως τον περιέγραψε ο Μωάμεθ.
Όταν χρειάζονταν κάποιον για ειδική αποστολή, θυσιάζοντας την ζωή του, τον πότιζαν με χασίς, ναρκωνόταν και τον μετέφεραν στην κοιλάδα.
Ξυπνώντας ο μουσουλμάνος, του εξηγούσαν πως είχε πεθάνει και βρισκόταν στον παράδεισο.
Αφού απολάμβανε όσα είχε στερηθεί, του εξηγούσαν ότι θα τον έστελναν σε αποστολή και θα επανερχόταν σε λίγο διάστημα.
Πάλι με την χρήση χασίς, τον μετέφεραν σε κάποια άθλια παράγκα, και ο μουσουλμάνος αγωνιούσε πότε θα ξαναπεθάνει για να επιστρέψει, για αιώνες, στο ονειρεμένο μέρος. Είχε κάποια αναστολή στην εκτέλεση της αποστολής που του ανέθεσαν.
Με το χασίς λοιπόν, οι αποφασισμένοι φονιάδες αποκλήθηκαν «χασισένιοι» (χασισίν ή χασασίν, στα αραβικά, δηλαδή καπνιστής χασίς) δίνοντας και την ονομασία σε ξένες γλώσσες να αποκαλούν έτσι τον δολοφόνο (γαλλικά assassin).
Δεν είναι τυχαίο επομένως, που η χρήση ναρκωτικών μεταξύ των τζιχαντιστών της Μέσης Ανατολής είναι στην ημερησία διάταξη.
Πέραν αυτού, από μικρή ηλικία στην ψυχή των νηπίων ενσταλάζουν το μίσος οι προπαγανδιστές, με αποτέλεσμα το μικρό παιδί να σχηματίζει μια συγκεκριμένη, απεχθή, εικόνα για τον «εχθρό», και κατά την ενηλικίωση να αναζητά πρόσχημα για να τον εκδικηθεί.
Να μου επιτραπεί μια παρένθεση: Όταν η πονηρή ή η αγαθή μαμά, απειλεί το παιδί πως αν δεν είναι φρόνιμο, θα φωνάξει τον χωροφύλακα, τι αισθήματα θα νιώθει το μικρό, που θα κουβαλάει μαζί του όλα τα επόμενα χρόνια, για την Αστυνομία;
Το Ισλαμικό Κράτος ονομάζει τα παιδιά ηλικίας δημοτικού ή νηπιαγωγείου
που προετοιμάζει για τις αποστολές αυτοκτονίας “πουλιά του παραδείσου”.
ISIS' children: soldiers trained to kill and die
ISIS claims video shows boy executing spies
Syrian Rebels Execute 7 Soldiers - The New York Times
Anatomy of a Killing - BBC News
Δεν είναι περίεργο, επομένως, που οι Γαλλοαφρικανοί, ακόμη και τρίτης γενιάς, ανεξάρτητα από το οικονομικό τους υπόβαθρο και ζώντας στην Γαλλία, δεν θα ενσωματωθούν ποτέ.
Και μάλιστα, όταν η Γαλλία τους δίνει συνεχώς αφορμές, που αποδεικνύει την «ιμπεριαλιστική» της στάση, δεν θα μείνει ατιμώρητη όταν στρέφεται κατά των μουσουλμάνων.
Οι ιμάμηδες άλλωστε φροντίζουν να διεγείρουν την επιθετικότητα των νέων και να τους οδηγούν σε απάρνηση όχι μόνο του δυτικού τρόπου ζωής, αλλά και της ίδιας της ζωής, αφού κάπου ψηλά τους περιμένουν οι άλλοι Ασασίνοι, που περνούν την ζωή τους διασκεδάζοντας.
Ο Νίλ Φέργκους, διευθύνων σύμβουλος της Intelligent Risks (IR), ειδικός σε θέματα διεθνούς τρομοκρατίας, ο οποίος συνεργάζεται με τις γαλλικές αρχές δήλωσε ότι η Γαλλία είναι ο πρωταρχικός στόχος για τρομοκρατικές επιθέσεις από φανατικούς ισλαμιστές, και διότι το Παρίσι και η Γαλλία βρίσκονται στην καρδιά της δυτικής φιλοσοφίας, που είναι απεχθής για το Ισλάμ.
Ο Φέργκους δήλωσε ότι πρόκειται να δούμε τους επόμενους 18 μήνες μετά την επικείμενη ήττα του ΙΚ στη Μοσούλη, μια αύξηση επιθέσεων παγκοσμίως.
Το ΙΚ θέλει να σπάσει τη βούληση της γαλλικής κυβέρνησης με συνεχόμενες τρομοκρατικές επιθέσεις, επειδή δεν έχει πλέον τις δυνατότητες να αντιμετωπίσει χερσαίες δυνάμεις. Ωστόσο τώρα είναι πολύ πιο επικίνδυνο καθώς οι οδηγίες από την ηγεσία του ΙΚ είναι να χτυπήσουν τους εχθρούς.
Να σημειωθεί επίσης, ότι οι βομβαρδισμοί των Ρώσων υποχρέωσαν το ΙΚ να χάσει το 1/4 των εδαφών του. Το ΙΚ. βασιζόταν στον μύθο ότι είναι ανίκητο. Άλλωστε πάνω σε αυτή την ιδέα βασίστηκε για να στρατολογήσει μέλη άλλων τζιχαντιστικών οργανώσεων. Τώρα που ο μύθος έχει αρχίσει να καταρρέει, χρειάζεται να βρει άλλους τρόπους για να συνεχίσει να στρατολογεί μαχητές.
Αναλυτές επισημαίνουν ότι τώρα που το Ισλαμικό κράτος χάνει έδαφος είναι πολύ πιθανό να επιστρέψει σε αυτό που ήταν πριν γίνει κράτος, τότε που οι ΗΠΑ πολεμούσαν την τρομοκρατία στο Ιράκ, στα μέσα της δεκαετίας του 2000. Τότε δεν ήταν «κράτος», αλλά μια τρομοκρατική οργάνωση που μπορούσε να πραγματοποιεί μαζικές τρομοκρατικές επιθέσεις σε χώρες του εξωτερικού.
Οι 72 παρθένες του ισλαμικού παραδείσου
Στο ισλάμ οι άνδρες κυριαρχούν των γυναικών
Στην ισλαμική σωτηριολογία υπάρχουν ομοιότητες με το Χριστιανισμό αλλά και μεγάλες διαφορές. Ένα από τα επίμαχα θέματα στην ισλαμική σωτηριολογική θεολογία είναι η ανταμοιβή για τους εναρέτως και ευσεβώς ζώντες, η οποία ολοκληρώνεται με την είσοδο στον παράδεισο (τζάννα), εντός του οποίου οι εισερχόμενοι θα απολαμβάνουν μεταξύ άλλων και γήινες απολαύσεις.
Η γενική λαϊκή αντίληψη, η οποία υπάρχει είναι ότι ο ισλαμικός παράδεισος είναι τόσο αισθησιακός και οι ευσεβείς που πάνε σε αυτόν θα ανταμειφθούν από τον Αλλάχ με 72 παρθένες – γυναίκες του παραδείσου (ουρί), οι οποίες βρίσκονται σε πλήρη ωριμότητα και διαθέτουν μεγάλα στήθη.
Αντιθέτως οι γυναίκες που πάνε στον παράδεισο θα ανταμειφθούν με μόνο ένα άνδρα και θα είναι ικανοποιημένες με αυτόν.
Στην πραγματικότητα παρόλο που υπάρχουν αρκετές πηγές, συμπεριλαμβανομένου και του Κορανίου, οι οποίες αναφέρουν ότι οι ενάρετοι άνδρες θα ανταμειφθούν με παρθένες εντούτοις η αυθεντικότητα του αριθμού 72 είναι αμφισβητούμενη γιατί μόνο ελάχιστες αναφορές υπάρχουν επί του προκειμένου, και αυτές έχουν να κάνουν με την παράδοση (χαντίθ) και όχι με το ίδιο το Κοράνιο.
Στο Κοράνιο δεν αναφέρεται ρητώς ο αριθμός των 72 παρθένων. Απλώς γίνεται αναφορά στο κεφάλαιο (σούρα) 56, στίχο (αγιάτ) 36, ότι δηλαδή οι πιστοί μουσουλμάνοι θα ανταμειφθούν στον παράδεισο με παρθένες.
Το Κοράνιο επίσης περιγράφει και τα φυσικά χαρακτηριστικά των παρθένων, όπως για παράδειγμα, θα έχουν μεγάλα μάτια (Κορ. 37:48) και μεγάλα στήθη (Κορ. 78:33).
Συνεπώς ο αριθμός των 72 παρθένων είναι δευτερευούσης σημασίας και γίνεται συγκεκριμένος στα βιβλία της ισλαμικής παραδόσεως (χαντίθ), τα οποία μεταφέρουν τόσο τα λόγια όσο και τις πράξεις του προφήτη Μωάμεθ ή ακόμη την έγκρισή του για ό,τι λέχθηκε ή τελέστηκε ενώπιόν του.
Τα βιβλία της ισλαμικής παράδοσης σήμερα αναγνωρίζονται ως το δεύτερο θεμέλιο του Ισλάμ μετά το Κοράνιο. Η ύπαρξή τους έγκειται στην ανάγκη μιας δευτερεύουσας επικουρικής πηγής που να συμπληρώνει το Κοράνιο για την ερμηνεία προβλημάτων που δεν απαντάει άμεσα το ίδιο το Κοράνιο.
Για παράδειγμα, στη Σουνάν Ιμπν Μάτζα, μία από τις έξι κύριες χαντίθ, υπάρχει η εξής αναφορά: «Ο αγγελιαφόρος του θεού είπε ‘κάθε άνδρας που θα γίνει αποδεκτός στον παράδεισο από το Θεό θα νυμφευτεί με 72 γυναίκες, δύο από αυτές θα είναι ουρί (γυναικείες οντότητες του παραδείσου θεϊκής ομορφιάς) και 70 κληρονομιά από αυτές που κατοικούν στην κόλαση.
Όλες θα έχουν φιλήδονα όργανα και ο άνδρας θα έχει αιώνια στύση πέους’» (Σουνάν Ιμπν Μάτζα, 39). Παρομοίως, σε άλλη αναφορά χαντίθ δηλώνεται από πολλούς αφηγητές ότι ο μάρτυρας του ισλάμ (σαχίντ) θα επιβραβευθεί μεταξύ άλλων και με 72 γυναίκες του παραδείσου.
Στη Σουνάν αλ Τιρμίδι, μία άλλη από τις έξι κύριες συλλογές παραδόσεων αναφέρεται το εξής: «Ο Προφήτης είπε: ‘Η ελάχιστη επιβράβευση για τον κόσμο του παραδείσου είναι μία κατοικία, όπου υπάρχουν ογδόντα χιλιάδες υπηρέτες και 72 ουρί, πάνω από τους οποίους υπάρχει ένας θόλος διακοσμημένος με μαργαριτάρια, γαλαζοπράσινος και κατακόκκινος, με τεράστια έκταση’» (Σουνάν αλ Τιρμίδι, Τομ. 4 κεφ. 21).
Επίσης στο πολύ σημαντικό βιβλίο παραδόσεων Σουνάν αλ Κούμπρα, υπάρχουν συνεχείς αναφορές σε 70 γυναίκες για όποιον εισέρχεται στον Παράδεισο και ο οποίος θα ενισχυθεί από το θεό με τη δύναμη 100 ανδρών όχι μόνο στο φαγητό και το ποτό αλλά και στο σεξ.
Με το θέμα αυτό ασχολήθηκαν μεγάλοι θεολόγοι του Ισλάμ, όπως ο Πέρσης Αλ Γκαζάλι (1058 – 1111 μ.χ.), ο οποίος γράφει επίσης για τις 72 παρθένες, στο βιβλίο «Η αναβίωση των θρησκευτικών επιστημών», ως επιβράβευση για τον πιστό μουσουλμάνο στον παράδεισο.
Αν και στο Ισλάμ απαγορεύεται η αυτοκτονία, εντούτοις επιτρέπεται και ανταμείβεται η αυτοθυσία για το σκοπό του Ισλάμ. Το Κοράνιο λέει ότι όλοι οι άνδρες θα ανταμειφθούν στο παράδεισο με παρθένες. Όμως το ίδιο βιβλίο λέει ότι οι μάρτυρες του ισλάμ, δηλαδή αυτοί που πολεμούν με τον τρόπο του θεού (τζιχάντ) θα έχουν μεγαλύτερη ανταμοιβή, χωρίς να προσδιορίζει ακριβώς τι εννοεί όταν λέει για μεγαλύτερη ανταμοιβή.
Αυτό το κενό που υπάρχει στο Κοράνιο έρχονται να το καλύψουν οι ερμηνείες των χαντίθ που μιλούν για το συγκεκριμένο αριθμό των 72 παρθένων, ως μία από τις επτά ευλογίες του θεού προς τον μάρτυρα του ισλάμ. Με αυτό τον τρόπο επεκράτησε να γίνεται αναφορά στον αριθμό 72 και να συνδέεται με τις επιθέσεις αυτοκτονίας.
Τα θέμα αυτό έλαβε διεθνή διάσταση και έγινε γνωστό στο δυτικό κόσμο όταν άρχισαν να πυκνώνουν οι επιθέσεις αυτοκτονίας στις Παλαιστινιακές περιοχές, με τις επιθέσεις της οργάνωσης Χαμάς. Επίσης, συχνά στα κηρύγματα της Παρασκευής και σε τηλεοπτικές εκπομπές της Χαμάς στις Παλαιστινιακές περιοχές γίνεται αναφορά στο θέμα αυτό.
Συμπερασματικώς, στο ισλάμ είναι ευδιάκριτη η γήινη κοινωνική κυριαρχία των ανδρών επί των γυναικών ακόμη και στον μουσουλμανικό παράδεισο. Με άλλα λόγια, η γήινη ανδρική πολυγαμία συνεχίζεται ως επιβράβευση και στον παράδεισο. Ο κορανικός παράδεισος, όπως περιγράφεται, είναι εξ ορισμού αισθησιακός, υποσχόμενος στους ενάρετους μουσουλμάνους φιλήδονες παρθένες, χωρίς να προσδιορίζει τον ακριβή αριθμό τους.
Στα βιβλία των παραδόσεων (χαντίθ), τα οποία έχουν συμπληρωματικό χαρακτήρα στην ερμηνεία του Κορανίου, γίνεται επανειλημμένως αναφορά στον αριθμό των 72 παρθένων, παρέχοντας και λεπτομέρειες σχετικά με τα χαρακτηριστικά τους, όπως όμορφες, μεγάλα μάτια, μεγάλα στήθη, λευκό δέρμα, αιώνια νέες κά.
Λεπτομέρειες αναφέρονται και στο χαρακτηριστικά των ανδρών που εισέρχονται στον παράδεισο, όπως πέη με μόνιμη στύση και σεξουαλική δύναμη που θα ικανοποιεί 100 γυναίκες.
Το Κοράνι δεν αναφέρει συγκεκριμένα τι εννοεί όταν μιλά για μεγαλύτερη ανταμοιβή για τους μάρτυρες του ισλάμ, τα βιβλία της παράδοσης όμως προσδιορίζουν τον αριθμό των 72 παρθένων ως μία από τις έξι ευλογίες του Αλλάχ.
Τι κερδίζουν στον Παράδεισο οι γυναίκες-καμικάζι;
Πώς ανταμείβει ο Θεός τις γυναίκες καμικάζι ;
Ξέρουμε ότι οι άντρες-καμικάζι αναμένουν ότι θα βρούν στον Παράδεισο 72 παρθένες.
Σε ποιά ανταμοιβή μπορούν να ελπίζουν οι γυναίκες ;
Σε ότι τους περιμένουν εκεί οι άντρες τους.
Το Κοράνι είναι φειδωλό σε λεπτομέρειες σε ό,τι αφορά τη μετά θάνατον ζωή, ωστόσο αναφέρει ότι οι πιστοί θα συναντήσουν εκεί τις houri, δηλαδή τις παρθένες "με το σεμνό βλέμμα που κανένας άντρας ή πνεύμα δεν θα έχει διακορεύσει πριν απ' αυτούς" (ο Παράδεισος προσφέρεται σε όλους τους πιστούς, αλλά οι μάρτυρες φτάνουν εκεί πιο γρήγορα).
Ο Al-Tirmidhi, έγκριτος σχολιαστής του Κορανίου, εξηγεί σ' ένα hadith ότι ο κάθε άντρας θα διαθέτει στον Παράδεισο έξι δωδεκάδες houri. Αντιθέτως, πολλοί λίγοι σχολιαστές έχουν αναφερθεί στην ανταμειβή των γυναικών.
Ο λόγιος του 9ου αιώνα Al-Tabarani αποφάνθηκε πως οι γυναίκες θα ενωθούν εκ νέου με τους άντρες τους στη μετά θάνατον ζωή, κι όσο γι' αυτές που ήταν παντρεμένες πάνω από μια φορά θα μπορούν να διαλέξουν τον καλύτερο σύζυγο για την αιωνιότητα. ('Αλλοι σχολιαστές διευκρίνισαν πως μια γυναίκα που δεν θα είχε ποτέ παντρευτεί θα μπορούσε να παντρευτεί στον Παράδεισο οποιονδήποτε άντρα της αρεσκείας της).
Από τον 9ο ως τον 12ο αιώνα, οι μουσουλμάνοι λόγιοι περιέγραψαν τον Παράδεισο σαν έναν τόπο αισθησιακών απολαύσεων -για τους άντρες.
Αναρωτήθηκαν αν οι άντρες θα παρέμεναν στον Παράδεισο παντρεμένοι με τις γυναίκες του, αν θα μπορούσαν να έχουν σεξουαλικές επαφές με τις παρθένες, κι αν αυτές θα διέθεταν έναν πρωκτό (κάποιοι διαβεβαίωναν πως οι λειτουργίες αποβολής του σώματος θα εξαφανίζονταν στον Παράδεισο).
Υπήρχαν μάλιστα και διαφωνίες για τον αριθμό των παρθένων που θα αντιστοιχούσαν σε κάθε άντρα. Για τον Al-Tirmidhi, αντιστοιχούσαν 72, ενώ ο Mulla Ali Qari, ένας ιμάμης του 11ου αιώνα, υπολόγιζε σε 70, στις οποίες θα έπρεπε να προστεθούν δύο κανονικές σύζυγοι.
Ο ιμάμης Al-Bayhaqi ήταν πιο γενναιόδωρος, εφ' όσον παραχωρούσε σε κάθε άντρα το λιγότερο 500 συζύγους, 4.000 παρθένες και 8.000 παντρεμένες γυναίκες. Η σημασία της λέξης hour υποδέχεται κι αυτή διαφορετικές ερμηνείες, γιατί μπορεί να σημαίνει και "λευκό σταφύλι" αν τη διαβάζουμε στη συριακή διάλεκτο αντί για την αραβική γλώσσα.
Οι γυναίκες μπορεί να μην απολαμβάνουν όλα αυτά τα οφέλη, αλλά σύμφωνα με τις θρησκευτικές ερμηνείες ο Παράδεισος θα τις μεταμορφώσει και θα γίνουν όμορφες, ευτυχισμένες και απαλλαγμένες από τη ζήλεια.
Το γεγονός ότι νήστευαν και προσευχόνταν στον Αλλάχ στην επίγεια ζωή τους θα τις καταστήσει ανώτερες από τις παρθένες, οι οποίες δεν υπάρχουν παρά μόνο στον Παράδεισο. Κάποιοι σύγχρονοι κληρικοί υπογραμμίζουν πως στον Παράδεισο οι άντρες δεν θα βαριούνται ποτέ τις γυναίκες τους, παρά την πληθώρα των houri.
Αυτό ίσως εξηγεί γιατί η κάθε υποψήφια βομβίστρια αυτοκτονίας δηλώνει πως θέλει να γίνει η αρχηγός των 72 παρθένων, η πιο όμορφη μεταξύ των όμορφων".
Παιδιά καμικάζι: Σκοτώνουν απίστους, κερδίζουν τον Παράδεισο
Παιδιά στο Πακιστάν και το Αφγανιστάν στρατολογούνται από τους μαχητές, εκπαιδεύονται και εκτελούν επιθέσεις αυτοκτονίας.
Με υπόσχεση να γλιτώσουν από τη φτώχεια και να κερδίσουν τον Παράδεισο, χτυπούν «απίστους» και «παίζουν πόλεμο» με πραγματικές όμως, τραγικές, απώλειες.
Οι Αφγανοί έχουν παράδοση πολέμου αλλά οι επιθέσεις αυτοκτονίας δεν ήταν ποτέ μέρος της. Η σκληρή αυτή πρακτική ήρθε στο Αφγανιστάν το 2005 κατευθείαν από το θέατρο πολέμου του Ιράκ και τα παιδιά ήταν εκείνα που επλήγησαν δυσανάλογα από τη φρίκη της.
Παιδιά «χρησιμοποιούνταν» έτσι κι αλλιώς σε δραστηριότητες των μαχητών όπως σε αναγνωριστικές επιχειρήσεις, σε κλιμάκια εξουδετέρωσης εκρηκτικών μηχανισμών ενώ έφηβοι εντοπίστηκαν πολλές φορές να απομακρύνουν από τα πεδία των μαχών τραυματισμένους Ταλιμπάν, να μαζεύουν τα όπλα που είχαν αφήσει πίσω τους νεκροί μαχητές ή και να πολεμούν και τα ίδια.
Τα τελευταία δέκα χρόνια, οι αρχές του Αφγανιστάν έχουν συλλάβει δεκάδες παιδιά ενώ οι επιθέσεις αυτοκτονίας που εκτελούνται από παιδιά, ξεπερνούν την όποια προσπάθεια αποτροπής.
Στην πραγματικότητα τα παιδιά στρατολογούνται επειδή ακριβώς είναι παιδιά. Αυτό σημαίνει ότι είναι ευπροσέγγιστα, επηρεάζονται εύκολα και δέχονται να εκτελέσουν μια επίθεση ενώ φυσικά, την ίδια ώρα, μπορούν να περάσουν «κάτω απ' τη μύτη» των δυνάμεων ασφαλείας.
Οι θεολογικές σχολές, οι λεγόμενες «μαντράσα» όπου φοιτούν κυρίως παιδιά που έχασαν τους γονείς τους στον πόλεμο και οι συγγενείς που έχουν την επιμέλειά τους τα στέλνουν εκεί για δωρεάν εκπαίδευση ή και πολλά παιδιά φτωχών οικογενειών στο Πακιστάν και το Αφγανιστάν, λειτουργούν ως κέντρα στρατολόγησης. Παιδιά όμως «ψαρεύονται» και από τους δρόμους ή τις φτωχογειτονιές.
Τα κορίτσια
δύσκολα επιλέγονται. Γνωστή έγινε, ας πούμε η περίπτωση του 10χρονου
κοριτσιού που παραδόθηκε τον περασμένο Γενάρη σε αστυνομικό τμήμα της
Χελμάντ και κατήγγειλε ότι ο αδελφός της προσπαθούσε να την πείσει να
ανατιναχθεί μέσα σε φυλάκιο ελέγχου της αστυνομίας.
Σύμφωνα με στοιχεία, το 90% των ανήλικων βομβιστών εκπαιδεύονται στο Πακιστάν αλλά υπάρχει και μια σχετικά μικρή κινητικότητα στο Αφγανιστάν. Πατέρας στην Κουντούζ στο βόρειο Αφγανιστάν παρέδωσε πέρυσι το γιο του στην αστυνομία γιατί φοβόταν, μετά την πολύμηνη εξαφάνισή του, ότι θα εκτελούσε κάποια επίθεση.
Το παιδί είχε λάβει εκπαίδευση στο Πακιστάν.
Το
Φεβρουάριο του 2011 δωδεκάχρονος ανατινάχθηκε παρασύροντας στο θάνατο
τουλάχιστον 30 άτομα στην πόλη Μαρντάν. Φορούσε σχολική φόρμα και είχε
εισχωρήσει ήρεμα στο πλήθος.
Παιδιά που έχουν συλληφθεί ή παραδοθεί στις αρχές λένε ότι εκείνοι που τους προσεγγίζουν τους υπόσχονται μια θέση στους ουρανούς και επίλυση όλων των προβλημάτων τους. Σε κάθε περίπτωση επίσης, βγαίνουν από τη φτώχεια, με τον έναν... ή τον άλλο τρόπο.
Στα κηρύγματα προσηλυτισμού τονίζεται ότι είναι θρησκευτικό καθήκον τους να αντισταθούν στις δυνάμεις των «απίστων» ώστε τα ίδια τα παιδιά αλλά και οι γονείς τους να πάνε στον Παράδεισο.
Άλλες
φορές δεν δίνονται εξηγήσεις για τους ακριβείς στόχους ή τέλος πάντων
για το γιατί πρέπει να πληγούν. Οι άπιστοι είναι άπιστοι και η βοήθεια
του θεού είναι με το μέρος εκείνων που τους αντιμετωπίζουν.
Τα παιδιά κρατούνται σε κέντρα μετά την εκπαίδευσή τους και διοχετεύονται σε στόχους. Το Διεθνές Δίκαιο αλλά και η νομοθεσία του Αφγανιστάν απαγορεύει τη συμμετοχή παιδιών στις ένοπλες δυνάμεις ή την αστυνομία.
Παιδιά που εντοπίστηκαν από τις αρχές και επέστρεψαν στις οικογένειές τους μαρτυρούν άγριες λεπτομέρειες και ζουν στο φόβο.
Την ίδια ώρα, άλλα, θα ζώνονται τα εκρηκτικά και θα πέφτουν με ορμή στο στόχο τους.
Σαν να παίζουν.
Σαν παιδιά!
Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΤΩΝ ΑΠΟΛΑΥΣΕΩΝ ΚΑΙ Η ΦΡΙΚΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΛΑΣΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ
Τα εδάφια του Κορανίου που αναφέρονται στην Κόλαση και τον Παράδεισο τα έχουμε εκθέσει με την εξής σειρά. Πρώτα αυτά του Παράδεισου, μετά της Κόλασης και τέλος της Κόλασης και του Παράδεισου μαζί. Πιστεύουμε πως αξίζουν να διαβαστούν. Καλή ανάγνωση λοιπόν.
Είναι ο εφιάλτης του ISIS:Οι αμαζόνες του Κουρδιστάν
Σκληρό προσωπείο, ανατριχιαστικές εκτελέσεις, ευθείες απειλές κατά πάντων. Το Ισλαμικό Κράτος έχει εισβάλει στην καθημερινότητα της Δύσης τόσο δυναμικά και άμεσα όπως κατάφερε να καταλάβει τα εδάφη του Ιράκ και της Συρίας.
Οι
τζιχαντιστές πασχίζουν σε κάθε ευκαιρία να αποδείξουν ότι δεν τους
τρομάζει τίποτα, ούτε οι αμερικανικές αεροπορικές επιδρομές, ούτε ο
γαλλικός στρατός.
ωστόσο, υπάρχει κάτι άλλο που αποτελεί τον υπ ' αριθμόν 1 μεγαλύτερο φόβο τους.
Αυτός είναι το να χάσουν τη ζωή
τους από μια γυναίκα, κάτι που, με βάση τις δικές τους αντιλήψεις, θα
τους στερήσει την είσοδο στον παράδεισο, με τις 72 παρθένες και το
αμέτρητο πιλάφι, που ονειρεύονται.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της
Telegraph οι εξτρεμιστές γνωρίζουν πως η ανταμοιβή τους για την θυσία
στον Αλλάχ είναι η μεταθανάτια ζωή ανάμεσα σε πανέμορφες παρθένες,
ωστόσο, αν χάσουν τη ζωή τους από γυναίκα το όνειρο διαλύεται.
Νούμερο ένα
κίνδυνος για τους μαχητές του Ισλαμικού Κράτους είναι «αμαζόνες» των
Κούρδων ανταρτών Peshmerga ο αριθμός των οποίων συνεχώς αυξάνεται, ενώ,
οι ίδιες έχουν σκοτώσει αρκετούς τζιχαντιστές στην πορεία των
συγκρούσεων.
Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνει και στην New York Post ο πρόεδρος της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής των Αντιπροσώπων των Ηνωμένων Πολιτειών, Εντ Ρόις, υποστηροντας πως οι γυναίκες Πεσμεργκά είναι ικανοποιημένες που εξαιτίας του αγώνα της έχουν σκοτωθεί πολλοί εξτρεμιστές και άλλοι τόσοι έχουν υποχωρήσει.
Στο μεταξύ, ολοένα περισσότερες είναι οι γυναίκες που εντάσσονται στους κόλπους των πολιτοφυλάκων Πεσμεργκά, στο πλευρό του ιρακινού στρατού, όπου εκπαιδεύονται να χειρίζονται όπλα, κάνουν καθημερινή προπόνηση και παρακολουθούν ειδικά σεμινάρια πριν κατέβουν στη μάχη.
«Τώρα
βρίσκομαι στο μέτωπο, αλλά είμαι παντρεμένη και έχω μία κόρη, την οποία
άφησα στους γονείς μου για να πολεμήσω κατά των εξτρεμιστών. Είμαι
χαρούμενη που κάνω το καθήκον μου ώστε να υπερασπιστώ το Κουρδιστάν»,
είχε δηλώσει μία από τις «αμαζόνες».
Την ίδια ώρα,
σε δηλώσεις της στο γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων μία 27χρονη δήλωσε πως
εκπαιδεύτηκε να κάνει χρήση Καλάσνικοφ για να υπερασπιστεί τα δικαιώματα
των γυναικών της μειονότητας των Γιαζιντίτων στο βόρειο Ιράκ.
Μάλιστα, δήλωσε πως οι τζιχαντιστές φοβούνται τις γυναίκες περισσότερο από τους άνδρες στρατιώτες, καθώς «πιστεύουν ότι θα πάνε στην κόλαση αν πεθάνουν στα χέρια γυναικών».
Ο στρατός γυναικών που πολεμάει την ISIS στη Συρία
Περίπου
7.000 εθελοντές στρατιώτες έχουν ενταχθεί στη Γυναικεία Μονάδα
Προστασίας, ή YPJ, η οποία αναπτύχθηκε από το ευρύτερο κουρδικό κίνημα
αντίστασης.
Η ομάδα συνδέεται στενά με το PKK, μια οργάνωση που μάχεται
για τα δικαιώματα των Κούρδων στη γειτονική Τουρκία, η οποία έχει
χαρακτηριστεί ως τρομοκρατική οργάνωση από το υπουργείο Εξωτερικών των
ΗΠΑ.
Παράλληλα με τις κουρδικές δυνάμεις Peshmerga, η YPJ μάχεται
εναντίον των ισλαμιστών μαχητών που έχουν καταλάβει μεγάλες περιοχές
του Ιράκ και της Συρίας και κήρυξαν το διασυνοριακό χαλιφάτο.
Το
πρόγραμμα των νεαρών γυναικών του στρατού είναι απαιτητικό και απαιτεί
πειθαρχία: Κοιμούνται μόλις 6 ώρες και ξυπνούν στις 4 το πρωί. Η ημέρα
τους αποτελείται από ένα πλήρες πρόγραμμα ασκήσεων αλλά και μαθημάτων σε
τάξη. Πριν την ένταξή τους στο YPJ, πολλά από τα κορίτσια αυτά δεν
είχαν ποτέ συμμετάσχει σε σωματική δραστηριότητα ή σπορ.
Οι
περισσότερες από είναι άγαμες και έχουν επιλέξει να αφοσιωθούν στον
αγώνα, υιοθετώντας πρακτικές πειθαρχίας, κατάρτισης, λιτότητας,
φιλανθρωπίας και το σημαντικότερο, "Havar", το σύνθημά τους, το οποίο
σημαίνει «φιλία» στην κουρδική γλώσσα.
Οι ηλικίες τους κυμαίνονται
από 18 μέχρι 24, αλλά υπάρχουν και κορίτσια 12 ετών που μαγειρεύουν,
κάνουν δουλειές και βοηθούν τις μεγαλύτερες.
http://antiairetikos.blogspot.com
theologos vasiliadis
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου